MENU

Zastosowania

Na różne potrzeby jedna odpowiedź - Digital Signage

Galerie handlowe

SQM dostarcza multimedialne rozwiązania dla galerii handlowych. Dzięki ekranom i systemom interaktywnym statyczna przestrzeń galerii staje się dynamiczna i angażująca.

Proponujemy monitory reklamowe, ekrany led oraz totemy, które są nośnikami innowacyjnymi i atrakcyjnymi. Idealnie wkomponują się w nowoczesną przestrzeń galerii handlowej, a wyświetlane na nich treści reklamowe stanowić będą angażujący przekaz. Ale to nie wszystko – dziś większość konsumentów podczas wizyty w galerii handlowej intensywnie korzysta ze smartfonów i tabletów. Urządzenia mobilne odpowiednio zintegrowane z naszymi systemami pozwalają na jeszcze silniejsze zaangażowanie konsumenta w działania marketingowe najemców, a dodatkowym rezultatem jest duża ilość informacji, które otrzymujemy na temat zachować konsumenckich (Big Data).

Zgodnie z oczekiwaniami Klienta, oferujemy:

  • monitory reklamowe - Klasyczny Digital Signage,
  • ekrany LED wewnętrzne i zewnętrzne, ściany video,
  • interaktywny katalog produktów np. interaktywna półka produktów w ramach promocji w galerii handlowej,
  • interaktywne punkty informacyjne,
  • interaktywne mapy, tzw. wayfindery,
  • interaktywne gry i konkursy,
  • podłoga interaktywna i wiele innych.

Wypełnij przestrzeń galerii handlowej nowoczesnymi nośnikami multimedialnymi. Zbuduj wizerunek innowacyjnego centrum handlowego i oczyść powierzchnię z dużej liczby statycznych i mało atrakcyjnych materiałów reklamowych. Zbuduj z nami efektywny kanał Digital Out Of Home.

Atrakcyjna lokalizacja galerii handlowej to nie tylko gwarancja obrotów i satysfakcji najemców, ale także możliwość przyciągnięcia reklamodawców w miejsce, gdzie gromadzi się znaczna liczba osób gotowych do podjęcia decyzji zakupowych.

Sprzedaż czasu reklamowego jest jednym z elementów komercjalizacji powierzchni handlowej, której efektem jest zwiększenie zysków. Oprócz najemców sieci handlowej reklamą będą zainteresowane także firmy, dla których ważne jest dotarcie do określonej grupy docelowej.