BeConnected

R-GOL

Sklep piłkarski, Warszawa, Puławska 255

R-GOL

Lokalizacja

ul. Puławska 255, Warszawa, Polska

Data realizacji

10.06.2015 - 1.12.2015

Sklep R-GOL.com jest jednym z największych internetowych sklepów piłkarskich w Polsce. Obsługuje zarówno klientów indywidualnych, którzy piłką zajmują się amatorsko, jak i profesjonalnych graczy. W tej chwili w ofercie znajduje się ponad 3 tys. produktów, między innymi butów, rękawic dla bramkarzy, ochraniaczy czy koszulek.
O projekcie

R-gol jest także jedynym sklepem, który sprzedaje oficjalne towary polskiej reprezentacji w sklepie offline.  Ten sklep to esencja omnichannel. To wszystko, o czym słyszy się na branżowych konferencjach jest możliwe nie tylko w Nowym Jorku czy Sydney, ale także u nas, w Warszawie. 

We willen inspireren, uitdagen en verrassen. Het is niet de bedoeling om te pronken met het meest vernieuwende interieur met technologisch geavanceerde snufjes. Wel wilden we een winkelomgeving creëren die past bij de identiteit van de klanten van Torfs.

 

ANGELIQUE VLASBLOM

SHOPDESIGNER TORFS
Interakcja nie tylko z dotyku

W sklepie zamontowane zostały interaktywne ekrany połączone z półką w której znajduje się czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty zostały oznaczone tagiem RFID, dzięki któremu po postawieniu na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje techniczne. Udało nam się zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. Dzięki temu na jednym ekranie klient od razu dowiaduje się, czy jego rozmiar jest dostępny w sklepie, a jeśli nie ma, to czy jest w sklepie internetowym. W najbliższych planach jest uruchomienie dodatkowego, znacznie większego ekranu, który umożliwia porównywanie dwóch butów postawionych obok siebie na czytniku.

Przestrzeń dla graczy

Z myślą o najmłodszych klientach sklep udostępnił interaktywną grę, w ramach której rzutnik przy suficie wyświetla na podłodze boisko, po którym dzieci mogą kopać wirtualną piłkę. Ruchy graczy odczytywane są przez kamerę sprzężoną z rzutnikiem. W strefie kibica z kolei dostępny jest ekran, na którym wyświetlane są udźwiękowione filmy, na przykład materiały promocyjne. Dzięki takiej organizacji przestrzeni udało się zbudować miejsce, które jest czymś więcej, niż sklepem. 

We willen inspireren, uitdagen en verrassen. Het is niet de bedoeling om te pronken met het meest vernieuwende interieur met technologisch geavanceerde snufjes. Wel wilden we een winkelomgeving creëren die past bij de identiteit van de klanten van Torfs.

 

ANGELIQUE VLASBLOM

SHOPDESIGNER TORFS

Chcesz dowiedzieć się więcej?