Więcej niż system kolejkowy: Tu zaczyna się Customer Journey

BeConnected prezentuje uniwersalne narzędzia Moviik dedykowane do zarządzania ruchem klientów zarówno w formie tradycyjnego systemu kolejkowgo, jak i zautomatyzowanego, omnichannelowego procesu Customer Journey.

Wszechstronny system zarządzania ruchem klientów

Projektujemy modułowe i elastyczne rozwiązania dostosowane do najbardziej złożonych środowisk, wewnątrz i na zewnątrz Twojej lokalizacji. Sprawimy, że kolejka będzie bardziej zorganizowana i komfortowa dla odwiedzających, a Twój zespół będzie w stanie dostarczyć najwyższe standardów obsługi.

Dla Twoich klientów każda wizyta w skupisku ludzi każe stawiać pytania o komfort i bezpieczeństwo. Chcemy przyczynić się do poprawy tego doświadczenia i uczynić wolnym od obaw, a nawet bezpieczniejszym. Naszym celem jest, abyś mógł zagwarantować swoim gościom miejsce w kolejce przy zachowaniu bezpiecznej odległości. Mamy świadomość, że w aktualnej sytuacji musimy zarządzać także kolejką za drzwiami.

POPULARNE ZASTOSOWANIA

Customer Experience

Nasze rozwiązania poprawiają jakość i bezpieczeństwo obsługi klienta i doświadczenia wizyty w sklepie czy oddziale instytucji. Dzięki platformie Moviik możesz znacznie łatwiej i skuteczniej:

Kanały rejestracji w systemie kolejkowym

Bilet papierowy

Automat biletowy to nadal najpopularniejsze narzędzie, dzięki któremu Twoi goście mogą zapisać się na spotkanie. Dostępny jest w wersji wolnostojącej lub do instalacji na ścianie i przekątnych ekranu dotykowego od 8″ do 15″.

Bilet SMS

Zaprojektowany tak, aby dać dostęp do systemu wszystkim użytkownikom. Do kolejki można zapisać się SMSem, tą samą drogą wysyłane są powiadomienia o statusie. To najbezpieczniejsza opcja dostępna dla każdego posiadacza telefonu.

Bilet Wirtualny

To najbardziej funkcjonalna aplikacja łącząca zalety tradycyjnych biletów i komunikacji on-line, niezależnie od tego, jak daleko Twoi goście znajdują się od docelowej lokalizacji. Bilet wirtualny może być dostępny wszędzie dzięki kodom QR czy odnośnikom, które możesz wstawić na dowolną stronę www.

Większość odwiedzających korzysta z niego za pośrednictwem smartfona. Aby bilet został wygenerowany, wystarczy sczytać kod QR lub krótki link. Aplikacja umożliwia odwiedzającemu rejestrację w wielu kolejkach.

Bilet WhatsApp

Użycie popularnego komunikatora WhatsApp daje pewność, że informacja o nadchodzącym spotkaniu trafi do użytkownika na czas.

Terminal Concierge

To konsola dla pracownika, która służy budowaniu relacji z Klientem i gościem, zamieniając komunikację z „numerem” na rozmowę z człowiekiem.

Aplikacje do obsługi klienta

Terminal Concierge

Zapewnij swoim pracownikom narzędzia, których potrzebują w każdej chwili, aby szybko i łatwo zarządzać bieżącą sytuacją.

Dzięki terminalowi Concierge Twój personel będzie mógł:

  • Zarejestrować gości w kolejce według nazwiska lub numeru telefonu, wysyłając im powiadomienia SMS
  • Wezwać kolejną osobę
  • Zarządzać zajętością na poszczególnych stanowiskach

To rozwiązanie doskonale sprawdza się w miejscach, w których dedykowany jest pracownik do pomocy odwiedzającym. Aplikacja sprawdzi się także w użytkowaniu przez kierownika salonu lub szefa zmiany.

Terminal stanowiskowy

Zapewnij lepszą obsługę klienta dzięki ukierunkowanej obsłudze i wyspecjalizowanemu agentowi, który rozwiąże problem odwiedzającego.

Zwiększ wydajność personelu i komfort swoich klientów.

  • Priorytety – Zdefiniuj usługi priorytetowe.
  • Transfery – przenoszenie odwiedzających między usługami, agentami lub punktami obsługi.
  • Koncentracja – Utrzymuj koncentrację pracowników na zadaniach biznesowych i ich wskaźnikach KPI.

Player Digital Signage

Bilety wywoływane są na ekranie widocznym na zewnątrz lub wewnątrz sklepu.

Bilety priorytetowe będą wyróżnione, więc nikt nie ominie swojej kolejki.

Każdy będzie miał możliwość oczekiwanie w bezpiecznej kolejce, gwarantującej zachowanie odpowiedniej ilości osób wewnątrz. Widok ekranu informacyjnego jest w pełni customizowany.

Zgodne z popularnymi systemami: Windows, Lunux, Android, LG WebOS, Samsung Tizen, Raspberry Pi i inne.

Business
Intelligence

Korzystając z inteligentnej analizy danych  w dashboardzie prezentowany jest innowacyjny miernik efektywności organizacji (w  odniesieniu do zdefiniowanego KPI).

Dane dzienne i w czasie rzeczywistym:

  • Ilość wydanych biletów
  • Bilety odwołane
  • Bilety oczekujące
  • Bilety w obsłudze
  • Średni czas obsługi w sklepie
  • Ruch odwiedzających

Kontakt