BeConnected

PROPS

Multimedialna ekspozycja XXI wieku

PROPS

Lokalizacja

Poznań, Warszawa

Data realizacji

2020-2021

PROPS to rodzinna firma z Poznania, jeden z największych innowatorów wśród modowych marek hand-made w Polsce. W ofercie firmy znajdują się worko-plecaki, saszetki, torby, torebki, eko worki na warzywa i inne.

PROPS przez zaledwie trzy lata zbudował ogromne zaufania klientek tworzących wyjątkową społeczność wokół marki

O projekcie

Stworzyliśmy unikalny ekspozytor multimedialny, będący połączeniem wielu dotychczasowych doświadczeń BeConnected, a także ogromnego potencjały marki Props. Wykorzystane technologie to między innymi:
– Digital Signage, oprogramowanie Scala
– Ekran typu Smart Mirror
– Lift&Learn na bazie technologii RFID
– Inteligentne światło LED RGB
– Aroma marketing
– Integracja social media: kanały Instagram

 

Ekspozytor multimedialny BeConnected to idealne rozwiązanie dla marek i firm, które chcą wyróżnić się na rynku. Zwraca na siebie uwagę, pobudza klienta do interakcji i jest świetnym sposobem na pokazanie wartości produktu, który proponujemy. Polecam serdecznie.

JOANNA GACEK-SROKA

WŁAŚCICIELKA MARKI PROPS
IMG_4956
Digital Signage jako narzędzie Customer Experience

Technologie multimedialne, to nie tylko ekran. Zastosowaliśmy wielkoformatowe lustro multimedialne, aby jeszcze mocniej podkreślić indywidualny charakter wyświetlanych treści w połączeniu z osobowością użytkownika.

Funkcja Lift&Learn pozwala wprowadzić interakcję na poziomie samego produktu, a nie tylko ekranu. Uzytkownik spotyka się z żywym produktem, a nie jego cyfrowym odpowiednikiem.

Visual Merchandising nie musi być nudny

Ekspozycja w salonie sprzedaży, butiku, czy na evencie, to nie tylko produkty na półce. Inteligentne światło LED pozwala na podkreślenie wyjątkowego wizerunku PROPS. Z kolei narzędzia aroma korespondują z charakterem kolekcji prezentowanych torebek.

IMG_4968
IMG_4969
Angażujący content

Matriały wyświetlane na ekranie lustra interaktywnego, to video, informacje produktowe oraz obrazy pobierane bezpośrednio z social mediów.

Integracja z kanałem na Instagramie Propsa powoduje, że treści na ekranie zawsze są aktualne i angażujące – bo użytkownicy moga brać udział w ich powstawaniu.

Najważniejszym „contentem” jest jednak sam użytkownik, który może przejrzeć się w lustrze wraz z wybraną torebką, nerką, czy dodatkiem.

Nasze podejście do ekspozycji pozwala wydobyć najlepsze walory prezentowanej marki w połączeniu z wyjątkowymi możliwościami, jakie dają nowe technologie. To propozycja dla tych, którzy od fizycznego kontaktu z produktem oczekują niepowtarzalnego doświadczenia.

GRZEGORZ GÓRALCZYK

PREZES ZARZĄDU BECONNECTED

Chcesz dowiedzieć się więcej?