Omnichannel

74% detalistów USA uważa, że wytwarzanie bardziej angażującego doświadczenia klienta wewnątrz sklepu będzie sprawą krytyczną i że  42% sprzedaży będzie pochodzić , w ciągu najbliższych 5 lat, z miejsc online, mobilnych i handlu społecznościowego.

Źródło: SCALA

Pracujemy z markami, dla których przyszłość handlu detalicznego jest na pierwszym miejscu. Świadomi kupujący coraz częśćiej poszukują wyjątkowych doświadczeń w sklepach a nasze rozwiązania są gotowe na podjęcie tego wyzwania. Przygotowane przez nas funkcjonalności mogą natychmiast wywrzeć na kupującym wrażenie związania z marką i, co ważniejsze, zwiększyć sprzedaż. Przez integrację urządzeń podłączonych do Internetu, zakres tego, jak Digital Signage może poprawiać doświadczenia w sklepach jest nieograniczony, wliczając w to inteligentne przymierzalnie i systemy półek, kioski z ekranami dotykowymi, wspomagającymi narzędziami do sprzedaży , beaconami i innymi.

Niezależnie od wzrostu sprzedaży online, klienci w znacznym stopniu nadal preferują zakupy w fizycznym sklepie i używając elementów doświadczenia on-line, współtworzą środowisko Omnichannel, które zwiększa sprzedaż i zadowolenie klienta.

Kontakt