Concordia Design
Concordia Design to wyjątkowe centrum konferencyjne w Poznaniu. Celem projektu było usprawnienie komunikacji między organizatorami spotkań, uczestnikami, także pracownikami pomocy technicznej lub restauracji. Dostarczone rozwiązanie oparte jest na autorskich oprogramowaniach: Schedulla oraz Upsello.
Instalacja składa się z dwóch elementów:
1. System rezerwacji sal
Wdrożony system pozwala na centralne zarządzanie spotkaniami w salach konferencyjnych. Wprowadzone do systemu informacje o spotkaniach wyświetlane są przed salami na zamontowanych terminalach 10” oraz 15,6” cali. W przypadku braku spotkań system umożliwia wykorzystanie terminali jako tradycyjne nośniki Digital Signage, mogą więc wyświetlać filmy, zdjęcia, a nawet aplikacje webowe w standardzie HTML5 np. prognoza pogody lub informacje ze świata. Przełączanie między wyświetlaniem informacji o spotkaniach, a trybem Digital Signage odbywa się automatycznie. System wykorzystuje również wbudowane paski świetlne LED na bokach ekanów. Pozwalają one na informowanie z dużej odległość o statusie zajętości sali tj. czerwone światło = zajęte, zielone = wolne.
Na ekranach 46″ umiesczonych w najważniejszych miejscach Concordi, wyświetlane sa wszystkie informację na temat trwających obecnie spotkań w budynku. Spotkania prezentowane są w prostej czytelnej formie. Szablon tablic zbiorczych został stworzony od podstaw zgodnie z wizją klienta. Dodatkową funkcją dostarczonych tablic jest możliwość wyświetlania banera reklamowego u dołu ekranu, którego treść można modyfikować z poziomu centralnego systemu zarządzania.
2. System zamówień
Wewnątrz każdej z sal zamontowaliśmy tablety 10”, umożliwiające składanie zamówień do restauracji oraz zgłaszania awarii. Wartym podkleślenia jest, że system zamówień został stworzony i zaprojektowany zgodnie z załozeniami klienta. Rozwiązanie to umozliwia szybkie i proste skorzystanie z oferty restauracji. Do składania zamówienia niezbędna jest karta NFC wymagana do autoryzacji, aby uniknąć przypadkowych lub nieautoryzowanych zamówień. Składane zamówienie trafiają natychmiastowo na ekran, obsługiwany na bieżąco przez pracowników restauracji. Złożone zamówienie zostaje następnie przygotowane i dostarczone do sali odpowiedniej sali konferencyjnej.
Interaktywne menu wyświetlane na ekranach jest w pełni zarządzalne przez CMS. Klient ma pełną dowolność w zakresie tworzenia oferty. System umożliwia również zmiane Menu, w zależności od pory dnia oraz przypisanie tzw. specjalnego menu do danej sali np. podczas dużych konferencji. Podobnie jak w przypadku systemu rezerwacji ekrany mogą być wykorzystane jako nośniki Digital Signage.
Do każdej sali zostały również dostarczone przenośne tablety 10” ze stworzoną na potrzeby projektu autorską aplikacją umożliwiającą składania zamówień w sposób identyczny jak na ekranach na ścianie. Rozwiązanie mobilne ma pozwolić na jeszcze szybsze i łatwiejsze składanie zamówień przez uczestników konferencji/szkolenia. W przypadku tabletów do autoryzacji wymagany jest specjalny kod zamiast karty NFC. Każdy tablet wykorzystuje inny kod, który można zmieniać dowolnie z poziomu systemu CMS. Oprócz składania zamówień system oferuję również możliwość wysyłania zgłoszeń serwisowych. Jest to proste okno do wpisania treści zgłoszenia, które po wysłania trafia bezpośrednio do wsparcie technicznego na obiekcie np. nie działaj projektor lub brakuje kabla.
Zapraszamy do Concordia Design i zobaczenie na żywo oferowanego przez nas rozwiązania.
Kontakt
-
Wojskowa 6/B9, 60-792 Poznań,
woj. wielkopolskie, Polska - +48 518 93 98 09, +48 733 22 44 66
- contact@digitalsignage.pl