Digital Signage to przede wszystkim ekrany multimedialne, ale bez odpowiedniego umieszczenia w rzeczywistości biznesowej, właściwego kontentu czy strategii komunikacji, byłyby jak samochód bez paliwa albo teatr bez widowni. Dlatego w rozmowie z zespołem BeConnected najpierw zapytamy Cię o założenia komunikacji marketingowej czy model biznesowy, a dopiero potem dobierzemy właściwe technologie dla Twoich potrzeb.
1. Strategia
Punktem wyjścia do znalezienia optymalnego rozwiązania Digital Signage jest koncept uwzględniający cele biznesowe i komunikacyjne marki.
2. Biznes
Model biznesowy to między innymi źródła finansowania projektu oraz oczekiwany zwrot z inwestycji (ROI). Zadbamy o właściwe ulokowanie Twojego budżetu inwestycyjnego.
3. Technologia
Nie sprzedajemy specyfikacji technicznych, tylko funkcjonalności. Budujemy rozwiązania konkretnych wyzwań biznesowych.
Ponieważ wartość projektu, którą chcesz osiągnąć za 2-3 lata…
…decyduje o krokach, które podejmiesz już teraz na etapie planowania
4. Kontent
Przy pierwszym kontakcie prawdopodobnie nie dowiesz się ile kosztuje u nas wyprodukowanie 15-sekundowego spotu video. Za to podpowiemy, jak te 15 sekund przełożyć na unikalne doświadczenie odbiorcy.
5. Wdrożenie
Uwielbiamy ten etap, szczególnie, jeśli razem przeszliśmy już przez cztery poprzednie 🙂 Dla nas wdrożenie to nie tylko instalacja urządzeń, ale pasjonująca przygoda zmieniania rzeczywistości.
6. Utrzymanie
Czyli rozwój. Tak, tak, uruchomienie systemu Digital Signage to dopiero początek. Współpracując z BeConnected możesz być jeszcze wiele razy zaskoczony tym, co Twoje ekrany będą robić za dwa, trzy lata...