PROPS
Lokalizacja
Poznań, Warszawa
Data realizacji
2020-2021
PROPS to rodzinna firma z Poznania, jeden z największych innowatorów wśród modowych marek hand-made w Polsce. W ofercie firmy znajdują się worko-plecaki, saszetki, torby, torebki, eko worki na warzywa i inne.
PROPS przez zaledwie trzy lata zbudował ogromne zaufania klientek tworzących wyjątkową społeczność wokół marki
O projekcie
Stworzyliśmy unikalny ekspozytor multimedialny, będący połączeniem wielu dotychczasowych doświadczeń BeConnected, a także ogromnego potencjały marki Props. Wykorzystane technologie to między innymi:
– Digital Signage, oprogramowanie Scala
– Ekran typu Smart Mirror
– Lift&Learn na bazie technologii RFID
– Inteligentne światło LED RGB
– Aroma marketing
– Integracja social media: kanały Instagram
Digital Signage jako narzędzie Customer Experience
Technologie multimedialne, to nie tylko ekran. Zastosowaliśmy wielkoformatowe lustro multimedialne, aby jeszcze mocniej podkreślić indywidualny charakter wyświetlanych treści w połączeniu z osobowością użytkownika.
Funkcja Lift&Learn pozwala wprowadzić interakcję na poziomie samego produktu, a nie tylko ekranu. Uzytkownik spotyka się z żywym produktem, a nie jego cyfrowym odpowiednikiem.
Visual Merchandising nie musi być nudny
Ekspozycja w salonie sprzedaży, butiku, czy na evencie, to nie tylko produkty na półce. Inteligentne światło LED pozwala na podkreślenie wyjątkowego wizerunku PROPS. Z kolei narzędzia aroma korespondują z charakterem kolekcji prezentowanych torebek.
Angażujący content
Matriały wyświetlane na ekranie lustra interaktywnego, to video, informacje produktowe oraz obrazy pobierane bezpośrednio z social mediów.
Integracja z kanałem na Instagramie Propsa powoduje, że treści na ekranie zawsze są aktualne i angażujące – bo użytkownicy moga brać udział w ich powstawaniu.
Najważniejszym „contentem” jest jednak sam użytkownik, który może przejrzeć się w lustrze wraz z wybraną torebką, nerką, czy dodatkiem.