R-GOL
Lokalizacja
Polska, Słowacja
Data realizacji
2016-2021
O projekcie
Ten sklep to esencja omnichannel. To wszystko, o czym słyszy się na branżowych konferencjach jest możliwe nie tylko w Nowym Jorku czy Sydney, ale także u nas, w Warszawie. System został w pełni zintegrowany z platformą e-commerce, przez którą retailer realizuje większość transakcji. Dzięki temu klient w sklepie otrzymuje komunikację spójną z wersją online i czytelną.
Rozwiązania zastosowane we flagowym sklepie w Warszawie zostały także przeniesione do innych sklepów sieci – w Polsce i na Słowacji.
Interakcja nie tylko z dotyku
W sklepie zamontowane zostały interaktywne ekrany połączone z półką w której znajduje się czytnik RFID. Wszystkie dostępne w sklepie buty zostały oznaczone tagiem RFID, dzięki któremu po postawieniu na dedykowanej półce ekran wyświetla zdjęcia produktu, opis oraz informacje techniczne.
Udało nam się zintegrować bazy danych dotyczące zaopatrzenia centralnego magazynu, magazynu sklepowego oraz bazę informacji produktowych. Dzięki temu na jednym ekranie klient od razu dowiaduje się, czy jego rozmiar jest dostępny w sklepie, a jeśli nie ma, to czy jest w sklepie internetowym.
Przetrzeń dla graczy i fanów piłki
Z myślą o najmłodszych klientach sklep udostępnił interaktywną grę, w ramach której rzutnik przy suficie wyświetla na podłodze boisko, po którym dzieci mogą kopać wirtualną piłkę. Ruchy graczy odczytywane są przez kamerę sprzężoną z rzutnikiem.
W strefie kibica z kolei dostępny jest ekran, na którym wyświetlane są udźwiękowione filmy, na przykład materiały promocyjne. Dzięki takiej organizacji przestrzeni udało się zbudować miejsce, które jest czymś więcej, niż sklepem.